fredag 22 april 2022

Som man bäddar får man ligga.

Jättearg på den här utmaningen nu. Låg i allsköns ro på vardagsrumssoffan på landet och tittade på n:te avsnittet av Ozark, när jag mindes att jag måste kliva in här. (Måste och måste, men.)

Utöver det har livet varit trevligt. Nå, bortsett från att man inte sover så gott efter x glas rosévin. (Var bland annat uppe klockan halv fyra och åt en banan). Efter några nätter av 100% sömn meddelade min Sleep Cycle app en sömnkvalitét på 64% inatt. Bättre lycka nästa gång.

Förmiddagen spenderade jag på jobbmöte, varefter jag åt lunch på Maxill med mannen i mitt liv som hyggligt nog under mitt möte fört min bil på sommardäcksbyte. Efter vissa om och men och ditt och datt körde jag ut hit till landet. Vilken lycka, vilken frid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar