tisdag 19 april 2022

Skärpning!

Vad har hänt? Har inte varit inne här på månader! 

Som medicin mot skrivkrampen gör jag nu ett försök att skriva en rad - bildligt talat, men för att håll tröskeln låg kan det tänkas att en rad  ibland räcker - varje dag under de följande två veckorna, för att se om jag alls kan och vill. Annars får jag väl lägga ner den här patetiska ursäkten till blogg. Kanske allt har sin tid? 


Tittar jag på Instagram och de andra fotografierna i min telefon (som fungerar som mitt minne i brist på bloggtexter) så har jag sedan februari hunnit med en golfsolmatvinresa till Teneriffa, några besök på stugan, omklädning av min favoritfåtölj, inköp av ny sänggavel till sovrummet, korona med karantän, en halarfest, sushi med tjugoåringen, diverse kärlekskriser, ett antal butiksdagar, en handfull gymbesök, veckor - nej månader - av nackspärr, beställning av ny soffa och nya fåtöljer till stugan samt köp av en ny tavla, också den till stugan. 

Säkert mycket annat också, men någonstans måste man börja.

Vad jag INTE gjort är ritat, skrivit eller ens just fotograferat. Lägger med några av de foton jag hittade på telefonen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar