onsdag 3 februari 2021

Smooth operator

Yes! Jag har en hyresgäst!

Skruvade ner hyran lite och fick genast ett större antal kandidater. ENligt tidigare erfaranhet är ungefär hälften intresserade på riktigt. Lite häpen blir man ändå av dem som avbokar en halv timme innan visning - lyckligtvis var jag då på metron österifrån och hoppade av i centrum i stället för att åka hela vägen till Enåsen. Ännu mer häpen blir man av dem som anmält sig till visningen men aldrig dyker upp. Lyckligtvis fanns det även seriösa kandidater och en av dem skrev jag kontrakt med idag. 

För övrigt är det jobb och yoga och kallslapromenader. En och annan Bopo-move. Igår morse hällde jag över frusna bär i en plastbunke; läs förbi en plastbunke då påsen sprack upp i fel ända. Imorse mixade jag till en läcker smoothie av banan, avokado, citron och spenat varpå jag lösgjorde mixerkannan från mixern och bottnet blev på något sätt kvar i apparaten. Följaktligen fick jag hastigt skyffla ihop den utrunna smoothien från diskbänken ner i ett glas; det förtog litet av känslan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar