onsdag 11 december 2019

3-11

Eftersom jag hela tiden antingen ritar eller spammar Instagram och Facebook med mina bilder eller jobbar eller sitter på styrelsemöten eller julkonserter eller annat viktigt så har jag tydligen inte hunnit titta in här.

Snapshot av nio dagars julkalenderbilder för den som inte är på SoMe och för er som är ber jag om ursäkt för trippelexponeringen.




I skrivande stund sitter jag iförd badkappa och handduksturban vid köksbordet på stugan. Körde ut hit för distansarbete imorse och gick på ett styrelsemöte på kvällen. Badade bastu och ska snart inta en sen middag. Kunde inte komma ut igår kväll då jag var på Helsinki Missios julkonsert i Agricolakyrkan med en vän och därefter på minimiddag på Söder. Imorse måste jag släppa in min städare för att inte hemmet ska förfalla under julsemestern men körde efter detta rakt hit till ett förvånande vinterlandskap. 

Blir helt hopplöst bråttom att rita nästa veckas kelenderbilder då livet hela tiden kommer emellan så ses knappast här heller väldigt ofta. Men förr eller senare.

Julefrid!