måndag 18 februari 2019

Spegel spegel på väggen där.

Ibland önskar jag att jag kunde skriva här om sånt som jag tyvärr inte vill skriva om här.

Säjer bara att fy faaaaaan för endel människor och deras lögner och oförmåga att ta ansvar för sitt agerande och fy faaaaaan för mig som är en jävla magnet för den typen av människor och låter mig trampas på och skämmas där skammen tillhör någon annan som inte klarar av att se den i vitögat. Satan! Aaaaargh! Vad kan man göra? Titta sig i spegeln, ta sig en lärdom, igen, samla upp bråtet och ta en annan riktning. 

Det om det. Lyckligtvis innehåller livet också annat. Exempelvis middag, rödvin och chit-chat med god vän på restaurang Bro, påföljt av musikalen Kinky Boots som fick rungande applåder och stående ovationer. På söndag en sväng till järnhandeln i sällskap av sjuttonåringen för att införskaffa bland annat något att kamouflera en non-feng-shui-nätverkskabel med. Senare en runda på Josef Frank-utställningen på Designmuseet och en kilometer grodsim och bastu. 

För den som legat sömnlös och undrat över nittonåringens försvunna bil så kan jag meddela att så fort man skickade ett sms med rätt registernummer till anstalten för förflyttade bilar så hittades den. Nittonåringen tog dock inte den till garnisonen idag eftersom han för veta sitt nya öde imorgon och då eventuellt blir flyttad till annan ort. Återstår att se.

Over and out.