söndag 1 juli 2018

Hur bra?

Igår kväll firade jag och väninna vår odiskutabla brahet ute på stan. Glömde ta selfies eller kunde inte på grund av famnen full av GT och skumppa mest hela tiden.

Gårdagens bild blir därmed från Pride-paraden som dundrade förbi under mitt fönster under flera timmars tid.


Dagens bild blir från mitt sovrum där jag spenderade olovligt mycket av denna soliga söndag med kaffe och bok och mobilsurfande. Men kanske jag inte behöver ha dåligt samvete öve att jag inte utför stordåd precis alla dagar. Igår städade och bykade jag precis hela jäkla dagen och avrundade med en timme på gymet, kanske denna slow Sunday helt på sin plats?


Tyvärr är min bok - "Låt oss hoppas på det bästa" av Carolina Setterwall - alldeles snart slut, det blir separationsångest och jag har ingenting bra att läsa efter detta.