måndag 29 december 2014

Nystart

Den här bloggen började lite försiktigt som en julkalender. Kanske för att jag behövde ett projekt - jag brukar behöva det med jämna mellanrum - eller kanske för att tanken på en blogg har grott i bakhuvudet en längre tid.

Nu är julen förbi och jag pausar i tecknandet en stund. Snart börjar ett nytt år; ett som knappast blir likt något av de gångna. Jag känner mig faktiskt lite borttappad just nu och behöver definitivt ett projekt, igen. Och inte kan jag väl lämna bloggen att damma bara för att julen kom och gick? Nu när jag väl vågat så här långt så bara måste jag ta den ett steg vidare. Dessutom älskar jag ju att skriva och dokumentera saker och ting och till råga på allt har jag en hel hög med fotografier jag inte vet vad jag ska göra med.

Så det här får bli mitt nya projekt. En plats för mina iakttagelser i olika format.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar