torsdag 7 juni 2018

The daily pics in pink.

Mitt projekt med att skriva och ta bilder varje dag....går sådär. Men jo. Igår kväll glömde jag skriva men kom ihåg bilden då jag var på gymet och skakade av mig en vecka av att inte ha rört på mig. (Jo,  sprang Naisten Kymppi för en och en halv vecka sedan och golfade en runda i söndags, men däremellan gjorde jag inget annat fysiskt än sprang hem från sönernas andra hem en kväll; det var typ niohundra meter.)

Gymet gjorde gott som vanligt, en stund kände jag sig som en ny människa och antingen tack vare detta eller på grund av vändning i lufttrycken så var den där vansinniga tröttheten som bortblåst idag.



Trots allt skulle jag uppskatta att sova längre än till klockan sex någon morgon. Har morgonvaknandet med ljuset att göra eller med min trubblade själ, det vet jag inte. Men hoppas på ljuset eftersom mer lättåtgärdat än själen. Har åtminstone sovit lite längre än till fem efter att jag hände upp nya gardiner häromveckan.  



Som följande åtgärd grabbade jag med mig den här från Det Stora Varuhuset idag:


 (Det är inte en BH för plattbystade. Det är en sömnmask. Rapport följer.)