tisdag 26 april 2022

"Pappa är i Kemi och köper pengar"

Häromnatten drömde jag att jag packade min paketbil full med grejer för att fly den fruktade kartellmördaren Nelson. Han lyckades ändå genskjuta mig och tvinga mig ut ur bilen just som jag trodde jag hade mitt på det torra. Var redan beredd på att sätta livet till, då två av "mina egna" dök upp som från ingenstans och klubbade ner kartellmördaren så att jag kunde fortsätta min resa.

För likande dröminspiration, titta här: https://www.netflix.com/fi-en/title/80117552

A financial adviser drags his family from Chicago to the Missouri Ozarks, where he must launder $500 million in five years to appease a drug boss.

P.S. Citatet är Storasysters, då min Far var på arbetsresa någon gång på sjuttiotalet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar