fredag 29 april 2022

Hoppsan!

Glömde blogga igår. Jag mindes det när jag redan låg under täcket och klockan var 23.30 men då fick det vara. 

Körde från landet igår morse, slängde av tjugoåringen i Berghäll och hann bara parkera bilen innan jag knallade på jobb. Väl hemma drog jag på mig trikåerna och knallade till gymet varefter jag beställde sushi som kom medan jag stod i duschen. Efter detta var jag så hungrig att ganska glad att ingen behövde se mig slänga i mig sushin, it was not a pretty sight.


Såhär ser vardagsrummet på landet nu ut med nya fåtöljer från konkurrenten Asko (klädda med Lauritzons Bloom 4) och tavlan "Summer Novel"  av @artkiannu. Ny soffa är på väg men först i juli (inte heller den är från oss, annars hade jag fått den redan) och efter det funderar jag på bordet.

Nu ska jag stänga butiken och inhandla middag och bastucider.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar